Site Arama

20120119

Arş-ı Ala ve Yedi Kat Yeri ve Gökleri Titreten Çok Güçlü Dilek Duası

Besmeleyle 
Allahümme inni es'elüke bismikel ehadil eazz*Ve ed'ukellahümme bismikel kebiril müteallillezi meleel erkane külleha en tekşife anni ma asbahtü ve ma emseytü fih*

Efendimiz(s.a.v.)buyuruyorki;Ey beni Haşim ve ey Beni Menaf!bu dua ile rabbinize dua edinizki Muhammedin nefsi yed-i kudretinde olan Allaha yemin ederim ki her kim buduayı okursa Arş-ı A'la ve yedi kat yerler titrer.Allah Teala meleklerine emreder ve buyur:Kulumun gerek dünyaya ait gerekse ahirete ait isteklerini yerine getirdim Şahid olun.




Anlamı:Allahım!Ehad isminle senden istiyorum.Allahım aziym isminle sana yalvarıyorum.Allahım, kainatın her zerresinde varlığını hissettiğim Kebir isminin hürmetine sabahlayıp akşamladığım zaman içinde üzerime gelecek her türlü belayı benden uzaklaştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder