Site Arama

20120114

Çekim Yasası ve İmgeleme

Burada yazacağım konu hakkında bir çok kitap var, mutlaka okumuşsunuzdur.. bende okudum ve şu an ne kadar ne biliyorsam onları uygulayıp kendi deneyimlerimi türettim.. Özellikle imgeleme konusunda benim yaptığım bir ön çalışma var…
Bu çalışmayı ben imgeleme öğrenirken uyguladım..ve bilinçaltımın bana özel olan sembolik dilini bu çalışmayla oluşturdum…
Kişisel gelişim dediğimizde ilk önümüze çıkan ana terimlerden birisidir İmgeleme… imgeleyerek olabileceğimizin en iyisi oluruz, imgeleyerek şifa göndeririz, imgeleyerek istediğimiz durumları/şeyleri oluşturur hayatımızın gerçeği haline getiririz.. imgeleme hayatımızın bir parçasıdır.. hangi öğretiyi alırsanız alın..tüm öğretilerde bilgi gelir bilinçaltına dayanır… Bilinçaltı işitsel olduğu kadar görseldir… hem işitip hem gördüğü ve beş duyumuzu katarak kendisine verdiğimi bilgileri daha kolay kaydeder.. Genelde gerçek resmi zihinsel gözümüzde canlandırmak zor gelir… Hissederiz ama hissetmek bize yeterli gelmez, ben bu yüzden seneler önce aşağıdaki çalışmayı yaparak öğrendim imgelemeyi…. Eğer bu çalışmayı yaparsanız doğrumu yaptım, yanlışmı yaptım diye sormayın, çünkü sizde aynı benim gibi bilinçaltınızın çok özel olan ve orijinal jargonunu üretiyorsunuz..

Diyelimki olmasını / gerçekleşmesini istediğiniz durum var.

gerçekleşmesini istediğimiz durumlar genelde en çok beklediğimiz ve bizde olmayacağına dair, bilinçaltı kalıplar oluşturmuş olan durumlar oluyor...
İmgeleme çalışmasına başlamadan önce elinize kalem kâğıt/ defter alın ( bunu yaptığınız zaman elinizde size özel bir çalışma arşivi oluşturursunuz) şu soruyu sorun

Gerçekleşmesini istediğim durumu engelleyen bir şey var mı?

aklınıza ilk gelen şey doğrudur..ilk gelen cevap içsel sesinizin/sezginizin verdiği cevaptır..diğerlerinde mantık devreye girer.

Gerçekleşmesini istediğim durumu engelleyen şey neye benziyor?

( şimdi ona bir şekil verdiniz, şeklin istediğini durumla kel alaka olması hiç önemli değil.. bilinçaltınızda durumla ilgili bu görsel mevcut olduğu için bu şekil aklınıza geldi... belki de durumu yaşadığınız anlardan birinde düşüncenizde durumu bu şekle benzetini ve unuttunuz.. hiç sorgulamadan devam edin..)

Gerçekleşmesini istediğim durumun engelleyen şeyin bir dokusu var mı?

sert,yumuşak, tüylü,düz, pütürlü dikenli, elektriksel vs)

Gerçekleşmesinin istediğim durumu engelleyen şeyin bir dokusu var mı?

İllaki vardır, burnuma kötü kokular diye söylendiğimizde bunu boşuna söylemiyoruz..bu cevapları o anda bulamazsanız, bir diğer soruya geçin..hiç birine cevap bulamazsanız çalışmayı cevapsı tamamlayın) gidin bulaşık yıkayın toz alın veya tv seyredin kitap okuyun, ama yaptığını işle ilgilenin, cevapların o anlardan birinde geldiğini göreceksiniz..

Gerçekleşmesini istediğim durumu engelleyen şeyin bir rengi var mı?

( bu renk parlak/mat ?)


Gerçekleşmesini istediğim durumu engelleyen şeyin sesi var mı? Neye benziyor?( tiz,vs.)

bu soruları istediğiniz kadar genişletin ve kendinize sorun ama mutlaka yazın..
aşağıdaki soruları sorduğunuzda bilinçaltındaki verilere daha fazla dokunuyorsunuz..

İmgeleme çalışmalarımın temelini bu sorular oluşturdu ve çok faydasını gördüm.. daha büyük faydalar bulmanızı dilerim..

Önemli: her sorudan sonra gözlerinizi kapatıp birkaç saniye kendi içinize dönmeye çalışın, cevaplar görselde gelebilir..

Alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder