Site Arama

20120114

Özgür İrade ve Çekim Yasası



Biliyorumşimdi bu da nereden çıktı diyeceksiniz. bu her zaman vardı.
Hayat boyu yaptığımız her şey bize karma yükler, etkiye tepki.
hepiniz gençsiniz, beni önceden tanıyanlar bilirler. çekim yasası, enerjilerleşifa vermek söz konusu olduğunda, daima şu cümleyi söylerim. ne yaparsanızyapın ama başkasının özgür iradesi hilafına bir şey yapmayın"
yanımda, yöremde olmanızdan haz duyuyorum sizlerle birlikte yaşadığınız herduyguyu yaşıyorum, ve inanın siz mutlu olduğunuzda dünyalar benim oluyor. sevgisöz konusu olduğunda pervasızlığınızı görünce, yaşadığım tecrübelerden dolayısizin adınıza, endişelensemde, önce uyarıyorum, aynı şeyi tekrarlıyorsanızyaşayıp görecek, tecrübe edinecek, diyerek kenara çekiliyorum, özgür iradenizleyaptığınız seçimlere saygı gösteriyorum. bu pervasızlık sizin yaşlarınızıyaşarken bendede olduğu için o günleri hatırlayıp hoş anlar geçiriyorum,halacığımın söylediği gibi " ahh kahpe gençlik " diyorum gülümseyerek

hayat dolusunuz, sevgi yaşamak istiyorsunuz, saf niyetle yan yana can canaolmak istediğiniz insanlar var, bu duygularınızı gördüğümde sizlerekıyamıyorum, hatta istediğiniz gibi bir ilişki yaşamanız için şifalargönderiyorum evrene. dualar ediyorum.

bu gün çekim yasası kavramını duymuş ama yeni çalışmaya başlamış olan arkadaşlarımızınbilmesinde fayda gördüğüm çok önemli olan bu konuyu yazmadan duramayacağımıhissettim.
arkadaşlar, çekim yasasını işletmeye başka bir insanı kendinize çekmeyebaşlamadan önce iyi düşünün, siz o insanı istiyorsunuz. peki o sizi istiyormu?

beğendiğiniz ve birlikte olmak istediğiniz kişi yanınızda yakınınızda bir kişiolabilir, ve size güzel, güzel bakabilir, güzel sözler söylüyor olabilir hattasizi beğendiğini ve takdir ettiğinide söyleyebilir. ama bunlar birbirlerindençok farklı şeyler. birlikte olmayı istemek başka şey,bir insanı beğenip takdiretmek başka bir şey. bunun çok iyi ayırımında olmanız lazım.

zaten bana göre sizinle birlikte olmak için her türlü imkana sahip birisi sizegereken teklifi hala daha yapmadıysa, zihninizi onunla daha fazla meşguletmeyin, hayatınızı onun hayaliyle boşuna doldurmayın, serbest bırakın gitsin,çünkü zihinsel olarak ona, somut olarak kendinize zarar veriyorsunuz.

kendinize şöyle zarar veriyorsunuz. düşüncenizde onu hayal ettiğiniz içinbilinçaltı boşluğun farkında değil, hayatınızda bir sevgiliniz olduğunuvarsayıyor ve size daha iyi bir insanın gelmesi için evrene enerji yansıtmıyor.

ona zarar veriyorsunuz siz size karşı bir şey yapıldığında, nasılhissediyorsanız, karşınızdaki kişininde 6. duyguları ve algıları var, odahissediyor. belkide bu yüzden size çekilmesine rağmen içsel bir tepkioluşturarak istediğinizi yapmıyor.

yaşamda sevgiden daha masum bir şey yok
burada sizinle hem fikirim. kimbilir o insanla birlikte olsanız, siz mutluolacağınız için onu da ne kadar mutlu edeceğinizi düşünüyorsunuz. mutlaka böyleolacağını düşünüyorsunuzdur.

ancak göz ardı ettiğiniz bir şey var, o insanında belli istekleri ve yerleşmişbir karakteri var, siz onu mutlu edeceksiniz, bunun gerçekleşmesi için her türlüfedakarlığı yapacaksınız, ama yaptığınız her şeye rağmen o insan sizi memnunetmek için basit bir adım atmaktan kaçınıyorsa, aldığının karşılığını vermeodaklı değilde sadece alma odaklı yaşıyorsa ne yapacaksınız?

hiç kuşkusuz ya yaptığınız fedakarlıkları düşünüp size layık olduğunuz sevgiyiyeterince vermediği için o insana düşman olacaksınız, negatif üreteceksiniz, yada o insanı istediğiniz gibi olması için çekim yasasını devreye sokmayaçalışacaksınız.

arkadaşlar sevgi kolaydır, sevgi çağlayandan akan,suyun akışından bile hızlıakar, ve koşulsuzdur. sevdiğiniz kişiyi olduğu gibi kabul edip, sevginizievrene gönderin, inanın belki o kişiden olmasa bile, size uygun başka birindensevginizin karşılığını alacaksınız, aynı şekilde koşulsuzca.

ben bir psikolog değilim ama
eğer bir kişiyi düşünüp onu aklınızdan çıkaramıyorsanız, benim hayatımda illabu olmalı diyorsanız, burada sağlıksız bir tutumunuz olduğunu kabul edip, yakendiniz bu tutumu değiştirmeniz lazım, ya da her şeyi denemenize rağmenyapamıyorsanız profesyonel yardım almanız lazım.

size daha önce bir mektup yazmanızı önerdim. bu mektubu yazın,sevdiğiniz/idealinizdeki kişiye onu nasıl sevdiğinizi anlatın, bu mektubu 21gün boyunca okuyun, olur ya, şaşkın o zamana kadar duygularınızı fark etmemiştir,21 günden sonra ara verin enerji evrene yayılsın, istediğinizi size getirmekzaman alabilir. oldu da siz ağırkanlı birine denk geldiniz, ikinci bir 21günlük period da mektubunuzu yine okuyun, yine gelmedimi? 3. bir 21 günlükperiod düzenleyin ama ondan sonra durumu evrene bırakın. evren boşluklarısevmez daha iyisi ile doldurur, unutmayın 3 aydan fazla bir zaman ideal olankişinin siparişini verdiniz.
benim düşünceme göre 63 günde, hatta verdiğiniz aralarla daha fazlasındapoposunu kaldırıp gelemeyen uyuz, zaten gelse bile sizi mutlu etmeyecektir.boşverin. evrene size uygun sizin seveceğiniz ve sizi sevecek başka bir sevgilisipariş edin.
çekim yasasıyla ne yaparsanız yapın ama başkasının özgür iradesi hilafına birşey yapmayın. aynı şeyin sizede yapılacağını asla unutmayın, çekim yasası ilesadece o insanı değil, yaptıklarınız da kendinize çekiyorsunuz.

her şeyin başı niyettir mektubunuzu okumaya başlamadan önce şöyle niyet edin.

..........isimli kişiyibeğeniyorum/seviyorum, eğer bu birliktelik onun, benim ve ilgili herkesin enyüksek hayırına ise onunla birlikte olmak sevgimi paylaşmak istiyorum, bumektubu okuyarak onu ve ya daha uyumlu yaşayacağım, sevgi dolu bir insanıkendime çekiyorum.

inanın bana bu şekilde istediğiniz ve layık olduğunuz sevgiyi dolu doluyaşayacaksınız, belki şu an istediğiniz kişiyle değil, ama dahaiyisiyle..hepinizi çok seviyorum saygılı sevgiler

alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder